E macchine per u stampaggio à iniezione sò generalmente divise in macchine dedicate à i plastichi cristallini è amorfi. Frà elle, e macchine per u stampaggio à iniezione di plastica amorfa sò macchine cuncepite è ottimizzate per a trasfurmazione di materiali amorfi (cum'è PC, PMMA, PSU, ABS, PS, PVC, ecc.).
Caratteristiche di a macchina di stampaggio à iniezione amorfa
Sistema di cuntrollu di a temperatura:
Equipatu cù un sistema di cuntrollu di temperatura di precisione per assicurà chì pò cuntrullà senza intoppi l'aumentu di a temperatura è l'insulazione per evità u surriscaldamentu è a decomposizione di u materiale.
Di solitu hè necessariu un cuntrollu di temperatura segmentatu efficiente.
1. Cuncepimentu di a vite:
A vite hà bisognu di furnisce prestazioni di taglio è di miscelazione adatte per i materiali amorfi, di solitu cù bassi rapporti di compressione è disinni speciali per adattassi à e proprietà di u materiale.
2. Velocità è pressione d'iniezione:
Pressioni d'iniezione più elevate è velocità d'iniezione più lente sò necessarie per evità bolle d'aria è assicurà una superficia liscia.
3. Riscaldamentu è raffreddamentu di a muffa:
Hè necessariu un cuntrollu strettu di a temperatura di u stampu, è un termostatu di stampu hè generalmente adupratu per mantene una temperatura stabile.
4. Spurgazione di l'aria è degassificazione:
I plastichi amorfi sò propensi à e bolle di gasu o à i gasi di decomposizione, dunque e macchine di stampaggio è i stampi anu bisognu di una bona funzione di scaricu.
Proprietà di i Plastichi Amorfi
- Nisun puntu di fusione fissus'ammorbidisce pianu pianu quandu hè riscaldatu, invece di scioglie si rapidamente à una certa temperatura cum'è i plastichi cristallini.
- Temperatura di transizione vetrosa più alta (Tg): sò necessarie temperature più alte per ottene un flussu plasticu.
- Ritrazione più bassae: I plastichi amorfi finiti sò più precisi dimensionalmente è anu menu deformazioni è distorsioni.
- Bona trasparenza:Certi materiali amorfi, cum'è PC è PMMA, anu eccellenti proprietà ottiche.
- Resistenza chimica limitata:esigenze specifiche per l'attrezzatura è i stampi.
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024