Per escludere o riduce u più pussibule i guasti in usu, i seguenti punti devenu esse tenuti in contu quandu si sceglie è si applica un sistema di canali caldi.
1. A scelta di u metudu di riscaldamentu
Metudu di riscaldamentu internu: a struttura di l'ugellu di riscaldamentu internu hè più cumplessa, u costu hè più altu, i pezzi sò difficiuli da rimpiazzà, i requisiti di l'elementu di riscaldamentu elettricu sò più alti. U riscaldatore hè piazzatu in u mezu di u corridore, pruducerà un flussu circulare, aumentendu l'area di attritu di u condensatore, a caduta di pressione pò esse finu à trè volte a ugellu di riscaldamentu esternu.
Ma postu chì l'elementu riscaldante di u riscaldamentu internu hè situatu in u corpu di u siluru in l'ugellu, tuttu u calore hè furnitu à u materiale, dunque a perdita di calore hè chjuca è pò risparmià elettricità. Sè si usa una porta à puntu, a punta di u corpu di u siluru hè tenuta in u centru di a porta, ciò chì facilita u tagliu di a porta dopu l'iniezione è riduce a tensione residuale di a parte plastica per via di a cundensazione tardiva di a porta.
Metudu di riscaldamentu esternu: L'ugellu di riscaldamentu esternu pò eliminà u film fretu è riduce a perdita di pressione. À u listessu tempu, per via di a so struttura simplice, a so trasfurmazione faciule è a termocuppia installata in u centru di l'ugellu in modu chì u cuntrollu di a temperatura sia precisu è altri vantaghji, hè statu utilizatu cumunemente in pruduzzione attualmente. Ma a perdita di calore di l'ugellu di riscaldamentu esternu hè più grande, micca cusì efficiente in termini di energia cum'è l'ugellu di riscaldamentu internu.
2. A scelta di a forma di a porta
U cuncepimentu è a selezzione di a porta affettanu direttamente a qualità di e parti in plastica. In l'applicazione di u sistema di canali caldi, secondu a fluidità di a resina, a temperatura di stampaggio è i requisiti di qualità di u produttu, si deve sceglie a forma di porta adatta, per impedisce a salivazione, u gocciolamentu di materiale, e perdite è i fenomeni negativi di cambiamentu di culore.
3. Metudu di cuntrollu di a temperatura
Quandu a forma di a porta hè determinata, u cuntrollu di a fluttuazione di a temperatura di fusione ghjucherà un rollu chjave in a qualità di e parte di plastica. Parechje volte u fenomenu di brusgiatura, degradazione o bloccu di u canale di flussu hè soprattuttu causatu da un cuntrollu impropriu di a temperatura, in particulare per i plastichi sensibili à u calore, chì spessu necessitanu una risposta rapida è precisa à e fluttuazioni di temperatura.
Per questu scopu, l'elementu riscaldante deve esse ragiunevolmente impostu per impedisce u surriscaldamentu lucale, per assicurà chì l'elementu riscaldante è a piastra di corridore o l'ugellu cù u spaziu minimizà a perdita di calore, è deve pruvà à sceglie un controller di temperatura elettronicu più avanzatu per risponde à i requisiti di cuntrollu di a temperatura.
4. U bilanciu di temperatura è pressione di u calculu di u manifold
U scopu di u sistema di canali caldi hè di iniettà a plastica calda da l'ugellu di a macchina di stampaggio à iniezione, passà per u canale caldu à a listessa temperatura è distribuisce a fusione à ogni porta di u stampu cù una pressione equilibrata, dunque a distribuzione di a temperatura di l'area di riscaldamentu di ogni canale è a pressione di a fusione chì scorre in ogni porta devenu esse calculate.
Calculu di l'offset di u centru di l'ugellu è di u manicu di a porta per via di a dilatazione termica. In altre parole, si deve assicurà chì a linea centrale di l'ugellu caldu (espansu) è di u manicu di a porta freddu (micca espansu) possinu esse posizionate è allineate cù precisione.
5. Calculu di a perdita di calore
U corridore riscaldatu internamente hè circundatu è sustinutu da a manica di u stampu raffreddata, dunque a perdita di calore per via di a radiazione di calore è di u cuntattu direttu (conduzione) deve esse calculata u più precisamente pussibule, altrimenti u diametru reale di u corridore serà più chjucu per via di l'ispessimentu di u stratu di condensazione nantu à u muru di u corridore.
6.Installazione di a piastra di corridore
I dui aspetti di l'insulazione termica è di a pressione d'iniezione devenu esse cumpletamente cunsiderati. Di solitu stallatu trà a piastra di u corridore è u cuscinu è u supportu di u mudellu, chì da una parte pò sustene a pressione d'iniezione, per evità a deformazione di a piastra di u corridore è u fenomenu di fuga di materiale, da l'altra parte, pò ancu riduce a perdita di calore.
7. Mantenimentu di u sistema di canali caldi
Per u stampu di u canale caldu, l'usu di una manutenzione preventiva regulare di i cumpunenti di u canale caldu hè assai impurtante, stu travagliu include teste elettriche, sigillatura di cumpunenti è ispezione di i fili di cunnessione è pulizia di i cumpunenti sporchi.
Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2022