Stampaggio à iniezione di materiale PP

U polipropilene (PP) hè un "polimeru d'addizione" termoplasticu fattu da a cumbinazione di monomeri di propilene. Hè adupratu in una varietà d'applicazioni per include imballaggi per prudutti di cunsumu, pezzi di plastica per diverse industrie, cumprese l'industria automobilistica, dispositivi speciali cum'è cerniere viventi è tessili.

1. Trattamentu di e materie plastiche.

U PP puru hè biancu avoriu traslucidu è pò esse tintu in diversi culori. Per a tintura di PP, solu u masterbatch di culore pò esse adupratu in generale.stampaggio à iniezionemacchine. I prudutti usati à l'esternu sò generalmente pieni di stabilizzatori UV è neru di carbone. U rapportu d'usu di materiali riciclati ùn deve micca superà u 15%, altrimenti pruvucarà una perdita di forza è una decomposizione è una decolorazione.

2. Selezzione di a macchina di stampaggio à iniezione

Perchè u PP hà una cristallinità elevata, hè necessaria una macchina per stampaggio à iniezione computerizzata cù una pressione d'iniezione più alta è un cuntrollu multi-stadio. A forza di serraggio hè generalmente determinata à 3800t/m2, è u vulume d'iniezione hè 20%-85%.

3. Cuncepimentu di muffa è di porta

A temperatura di u stampu hè 50-90 ℃, è a temperatura alta di u stampu hè aduprata per i requisiti di dimensione più alta. A temperatura di u core hè più di 5 ℃ inferiore à a temperatura di a cavità, u diametru di u runner hè 4-7 mm, a lunghezza di a porta di l'agulla hè 1-1,5 mm, è u diametru pò esse chjucu cum'è 0,7 mm. A lunghezza di a porta di u bordu hè a più corta pussibule, circa 0,7 mm, a prufundità hè a metà di u spessore di u muru, è a larghezza hè u doppiu di u spessore di u muru, è aumenterà gradualmente cù a lunghezza di u flussu di fusione in a cavità. U stampu deve avè una bona ventilazione. U foru di ventilazione hè 0,025 mm-0,038 mm di prufundità è 1,5 mm di spessore. Per evità marchi di ritirata, aduprate una bocca grande è tonda è un runner circulare, è u spessore di e coste deve esse chjucu. U spessore di i prudutti fatti di PP omopolimeru ùn pò micca superà i 3 mm, altrimenti ci saranu bolle.

4. Temperatura di fusione

U puntu di fusione di u PP hè 160-175 °C, è a temperatura di decomposizione hè 350 °C, ma l'impostazione di a temperatura ùn pò micca superà i 275 °C durante u prucessu di iniezione. A temperatura di a zona di fusione hè preferibilmente 240 °C.

5. Velocità d'iniezione

Per riduce a tensione interna è a deformazione, si deve sceglie l'iniezione à alta velocità, ma certi gradi di PP è stampi ùn sò micca adatti. Se a superficia modellata appare cù strisce chjare è scure diffuse da a porta, si deve aduprà l'iniezione à bassa velocità è una temperatura di stampo più alta.

6. Contropressione di l'adesivu fusu

Una pressione posteriore di l'adesivu fusu di 5 bar pò esse aduprata, è a pressione posteriore di u materiale toner pò esse aghjustata in modu adattatu.

7. Iniezione è mantenimentu di a pressione

Aduprate una pressione d'iniezione più alta (1500-1800 bar) è una pressione di mantenimentu (circa 80% di a pressione d'iniezione). Passate à a pressione di mantenimentu à circa 95% di a corsa cumpleta, è aduprate un tempu di mantenimentu più longu.

8. Post-elaborazione di i prudutti

Per impedisce a ritirata è a deformazione causata da a post-cristallizazione, i prudutti generalmente devenu esse immersi.d in acqua calda.


Data di publicazione: 25 di ferraghju 2022

Cunnette

Dateci un gridu
Sè vo avete un schedariu di disegnu 3D/2D chì pò furnisce per a nostra riferenza, mandate lu direttamente per email.
Ricevi aggiornamenti per email

Mandate u vostru missaghju à noi: