SoffiaturaU soffiu hè una tecnica rapida è efficiente per assemblà contenitori vioti di polimeri termoplastici. L'articuli fatti cù stu ciclu anu per a maiò parte pareti sottili è varianu in grandezza è forma da piccule è lussuose brocche à serbatoi di benzina per auto. In questu ciclu, una forma cilindrica (parison) fatta di un polimeru riscaldatu hè situata in u fossu di una forma divisa. L'aria hè poi infusa per mezu di un agulla in u parison, chì si stende per adattassi à a cundizione di u fossu. I vantaghji di u soffiu includenu costi di macchina bassi è di calciu di bucket, velocità di pruduzzione veloci è a capacità di modellà forme cumplesse in un solu pezzu. Hè limitatu, tuttavia, à forme viote o cilindriche.
CalandraturaA calandratura hè aduprata per pruduce fogli è filmi termoplastici è per applicà coperture di plastica à u spinu di diversi materiali. I termoplastici di consistenza simile à a pasta sò trascurati è una progressione di rulli riscaldati o raffreddati. I so vantaghji includenu un costu minimu è chì i materiali in fogli furniti sò basicamente liberi da preoccupazioni furmate. Hè limitatu à i materiali in fogli è i filmi estremamente ligeri sò impraticabili.
CastingA fusione hè aduprata per furnisce fogli, barre, tubi, balli preliminari è installazioni, è ancu per prutege e parti elettriche. Hè un ciclu basicu, chì ùn richiede micca putenza o tensione esterna. Una forma hè caricata cù plastica fluida (acrilici, epossidi, poliesteri, polipropilene, nylon o PVC ponu esse aduprati) è hè poi riscaldata per fissà, dopu à chì u materiale diventa isotropu (hà proprietà uniformi in ogni modu). I so vantaghji includenu: bassi costi di forma, a capacità di inquadrà grandi pezzi cù segmenti trasversali spessi, una finitura superficiale decente è a so comodità per a pruduzzione di bassu vulume. Sfurtunatamente, hè limitata à forme abbastanza semplici è tende à esse antieconomica à tassi di pruduzzione elevati.
Stampaggio à compressioneU stampaggio per compressione hè utilizatu essenzialmente per a manipulazione di polimeri termoindurenti. Una carica premisurata, nurmalmente preformata di un polimeru hè racchiusa in una forma chjusa è hè esposta à intensità è tensione finu à chì piglia u statu di u pit di forma è si fissa. Ancu s'è a durata di u prucessu per a formatura à pressione hè fundamentalmente più longa di quella per a formatura à infusione è e parti multilaterali o resistenze estremamente strette sò difficili da furnisce, gode di uni pochi di vantaghji, cumprese un costu di fabbricazione bassu (l'utensili è l'hardware utilizati sò più simplici è menu costosi), un sprecu di materiale minimu è u fattu chì e parti enormi è ingombranti ponu esse modellate è chì u prucessu hè flessibile à l'informatizazione rapida.
EspulsioneL'espulsione hè aduprata per l'assemblaggio senza interruzzione di film, fogli, tubi, canali, imbuti, barre, punte è filamenti, è ancu diversi profili è relativi à a formatura per soffiaggio. Un polimeru termoplasticu o termoindurente in polvere o granulare hè purtatu da un contenitore in un barile riscaldatu induve si dissolve è hè poi mandatu, di solitu da una vite pivotante, attraversu un beccuccio chì hà u segmentu trasversale ideale. Hè raffreddato cù un spruzzu d'acqua è hè poi tagliatu à e lunghezze ideali. U ciclu di espulsione hè inclinatu versu per via di i so bassi costi di dispositivi, a capacità di trattà forme di profili cumplesse, a pussibilità di velocità di creazione rapide è a capacità di applicà rivestimenti o guaine à materiali centrali (cum'è u filu). Tuttavia, hè limitatu à zone di segmentu trasversale uniforme.
Stampaggio à iniezione:Stampaggio à iniezionehè a tecnica più cumuna per a fabricazione à grande scala d'articuli di plastica per via di i so alti tassi di pruduzzione è di u so grande cuntrollu di l'aspetti di l'articuli. (El Wakil, 1998) In questa strategia, u polimeru hè purtatu da un cuntainer in pellet o in polvere in una camera induve hè riscaldatu finu à a versatilità. Hè tandu custrettu in una cavità di forma divisa è si solidifica sottu tensione, dopu à chì a forma hè aperta è a parte hè catapultata. I vantaghji di a furmazione per infusione sò alti tassi di pruduzzione, bassi costi di travagliu, alta riproducibilità di dettagli cumplessi è una bona finitura superficiale. I so limiti sò l'alti costi di partenza è di trasmissione è u modu in cui ùn hè micca finanziariamente funzionale per piccule tirature.
Stampaggio rotazionaleU stampaggio rotazionale hè un ciclu per mezu di u quale l'articuli vioti ponu esse pruduciuti da termoplastici è à volte termoindurenti. Una carica di polimeru forte o fluidu hè messa in una forma, chì hè riscaldata mentre hè à u listessu tempu girata intornu à dui tomahawk opposti. In questu modu, a putenza radiale spinge u polimeru contr'à i muri di a forma, furmendu un stratu di spessore uniforme chì si adatta à u statu di a cavità è chì hè poi raffreddato è catapultatu da a forma. L'interazzione generale hà un ciclu di tempu moderatamente longu, ma gode di i vantaghji di offre una pussibilità di cuncepimentu di u pruduttu praticamente illimitata è permette di modellà pezzi cumplessi utilizendu hardware è strumenti à costu minimu.
TermoformaturaA termoformatura include diversi cicli utilizati per fà articuli stampati in tazza, per esempiu, compartimenti, pannelli, alloggi è monitor di macchina da fogli termoplastici. Un fogliu termoplasticu rilassatu à l'intensità hè situatu sopra a forma è l'aria hè svuotata trà i dui, custringendu u fogliu à adattassi à a forma di a forma. U polimeru hè tandu raffreddato per mantene a so forma, eliminatu da a forma è a rete chì l'inturnia hè cuntrullata. I vantaghji di a termoformatura includenu: bassi costi di utensili, a pussibilità di creazione di grandi pezzi cù spazii limitati è chì hè spessu prudente per a creazione di pezzi limitati. Hè sempre limitatu in quantu i pezzi devenu esse di una cunfigurazione simplice, ci hè un altu rendimentu di pezzi, ci sò uni pochi di materiali chì ponu esse aduprati cù questu ciclu, è u statu di u pruduttu ùn pò micca cuntene aperture.
Data di publicazione: 03 di ghjennaghju di u 2025