A materia prima TPE hè un pruduttu rispettuosu di l'ambiente, micca tossicu è sicuru, cù una larga gamma di durezza (0-95A), eccellente culurabilità, toccu dolce, resistenza à l'intemperie, resistenza à a fatica è resistenza à u calore, eccellenti prestazioni di trasfurmazione, ùn hà bisognu di vulcanizazione, è pò esse riciclata per riduce i costi, dunque, e materie prime TPE sò largamente aduprate in u stampaggio à iniezione, l'estrusione, u stampaggio à soffiu, u stampaggio è altre trasfurmazioni. Allora sapete quali sò i requisiti per ustampaggio à iniezioneprucessu di e materie prime TPE sò? Videmu ciò chì seguita.
Requisiti di u prucessu di stampaggio à iniezione di materia prima TPE:
1. Asciugà a materia prima TPE.
In generale, s'ellu ci sò esigenze strette nantu à a superficia di i prudutti TPE, e materie prime TPE devenu esse asciugate prima di u stampaggio à iniezione. Perchè in a pruduzzione di stampaggio à iniezione, e materie prime TPE generalmente cuntenenu diversi gradi d'umidità è parechji altri polimeri volatili à bassu pesu moleculare. Dunque, u cuntenutu d'acqua di e materie prime TPE deve esse misuratu prima, è quelli chì anu un cuntenutu d'acqua troppu altu devenu esse asciugati. U metudu generale di asciugatura hè di utilizà un piattu di asciugatura per asciugà à 60 ℃ ~ 80 ℃ per 2 ore. Un altru metudu hè di utilizà una tramoggia di camera di asciugatura, chì pò furnisce continuamente materiale caldu seccu à a macchina di stampaggio à iniezione, chì hè benefiziu per simplificà l'operazione, mantene a pulizia, migliurà a qualità è aumentà a velocità di iniezione.
2. Pruvate à evità u stampaggio à iniezione à alta temperatura.
Sottu a premessa di assicurà a qualità di a plastificazione, a temperatura di estrusione deve esse ridutta u più pussibule, è a pressione di iniezione è a velocità di a vite devenu esse aumentate per riduce a viscosità di a fusione è migliurà a fluidità.
3. Impostate a temperatura d'iniezione TPE adatta.
In u prucessu di stampaggio à iniezione di materie prime TPE, a gamma generale di impostazione di a temperatura di ogni zona hè: canna 160 ℃ à 210 ℃, ugello 180 ℃ à 230 ℃. A temperatura di u stampu deve esse più alta di a temperatura di condensazione di a zona di stampaggio à iniezione, per evità e strisce nantu à a superficia di u pruduttu è i difetti di a colla fredda di stampaggio à iniezione, dunque a temperatura di u stampu deve esse cuncipita per esse trà 30 ℃ è 40 ℃.
4. A velocità di l'iniezione deve esse da lenta à rapida.
S'ellu ci sò parechji livelli d'iniezione, a velocità hè da lenta à rapida. Dunque, u gasu in u stampu hè facilmente scaricatu. Sè l'internu di u pruduttu hè avvoltu in gasu (espansione interna), o s'ellu ci sò ammaccature, u truccu hè inefficace, stu metudu pò esse aghjustatu. Velocità d'iniezione moderate devenu esse aduprate in i sistemi SBS. In u sistema SEBS, una velocità d'iniezione più alta deve esse aduprata. Sè u stampu hà un sistema di scaricu sufficiente, ancu l'iniezione à alta velocità ùn deve micca preoccupassi di l'aria intrappulata.
5. Fate attenzione à cuntrullà a temperatura di trasfurmazione.
A temperatura di trasfurmazione di e materie prime TPE hè di circa 200 gradi, è u TPE ùn assorbe micca l'umidità di l'aria durante u almacenamentu, è generalmente ùn hè necessariu alcun prucessu di asciugatura. Coce à alta temperatura per 2 à 4 ore. L'ABS, AS, PS, PC, PP, PA è altri materiali incapsulati in TPE devenu esse precotti è cotti à 80 gradi per 2 à 4 ore.
In riassuntu, sò i requisiti di u prucessu di stampaggio à iniezione di materia prima TPE. A materia prima TPE hè un materiale elastomericu termoplasticu largamente utilizatu, chì pò esse stampatu à iniezione solu o ligatu termicamente cù PP, PE, ABS, PC, PMMA, PBT è altri materiali per u stampaggio à iniezione secundaria, è u materiale pò esse riciclatu. Sicuru è rispettuosu di l'ambiente, hè digià diventatu una nova generazione di materiali di gomma è plastica populari.
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2022