Quandu si tratta di stampi, a ghjente spessu associa i stampi di fusione à pressione cùstampi à iniezione, ma in realtà a differenza trà elli hè sempre assai significativa. Siccomu a fusione à pressione hè u prucessu di riempie una cavità di stampu cù metallu liquidu o semi-liquidu à una velocità assai alta è di solidificallu sottu pressione per ottene una fusione à pressione. Generalmente aduprata in u metallu, mentre chì u stampaggio à iniezione hè u stampaggio à iniezione, u metudu principale di stampaggio termoplasticu, u termoplasticu hè fattu di resina termoplastica, chì pò esse riscaldata ripetutamente per ammorbidisce è raffreddata per solidificassi, un prucessu fisicu, reversibile, ciò chì significa chì pò esse aduprata cum'è plastica riciclata.
Differenze trà stampi di fusione à pressione è stampi di plastica.
1. A pressione d'iniezione di i stampi di fusione à pressione hè alta, dunque i requisiti di u mudellu sò relativamente spessi per impedisce a deformazione.
2. A porta di i stampi di fusione à pressione hè diversa da quella di i stampi à iniezione, chì necessitanu alta pressione per fà u conu di diversione per scumpressà u flussu di materiale.
3. I stampi di fusione à pressione ùn anu micca bisognu di spegne u nucleu di u stampu, perchè a temperatura in a cavità di u stampu hè più di 700 gradi quandu si face a fusione à pressione, dunque ogni stampaggio hè equivalente à spegne una volta, a cavità di u stampu diventerà sempre più dura, mentre chì i stampi di iniezione generali devenu esse spenti à HRC52 o più.
4. I stampi di fusione sottu pressione sò generalmente sottumessi à un trattamentu di nitrurazione per impedisce a cavità appiccicosa di a lega.
5. In generale, i stampi di fusione à pressione sò più currusivi, a superficia esterna hè generalmente trattata cù turchinu.
6. In paragone cù i stampi à iniezione, i stampi di fusione à pressione anu un spaziu più grande per e parti mobili (cum'è u slider di u core), perchè l'alta temperatura di u prucessu di fusione à pressione pruvucarà una espansione termica. Sè u spaziu hè troppu chjucu, farà chì u stampu si blocchi.
7. A superficia di separazione di u stampu di fusione sottu pressione hà qualchì esigenza più alta, perchè a liquidità di a lega hè assai megliu cà a plastica, l'alta temperatura è u flussu di materiale à alta pressione da a superficia di separazione voleranu fora assai periculosamente.
8. I stampi à iniezione generalmente si basanu nantu à i perni d'eiezione, e superfici di separazione, ecc. ponu esse esaurite, i stampi di fusione sottu pressione devenu apre e scanalature di scaricu è a raccolta di sacchetti di scoria (per raccoglie a testa di materiale freddo).
9. Stampaggio incoerente, velocità di iniezione di u stampo di fusione a pressione, una sezione di pressione di iniezione. I stampi di plastica sò generalmente iniettati in parechje sezioni, mantenendu a pressione.
10. Stampi di fusione sottu pressione per dui stampi à piastra una volta apertu u stampo, u stampo di plastica hà una struttura di produttu diversa chì ùn hè micca listessa.
Inoltre, i stampi di plastica è i stampi di fusione à pressione in a pruduzzione di l'acciaiu sò diffirenti; i stampi di plastica sò generalmente aduprati S136 718 NAK80, T8, T10 è altri acciai, mentre chì i stampi di fusione à pressione sò principalmente aduprati 3Cr2, SKD61, H13 cum'è acciai resistenti à u calore.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2022